wtorek, 2 października 2012

post 07

Tak, tak, tak… rozumiem, proszę pana. W takim razie niech Ekscelencja każe mi wydać chociażby piętnaście rubli. Gotowa jestem wziąć nie wszystko od razu… Uf… odetchnął ciężko sex ogłoszenia Kistunow, odrzuciwszy głowę w tył. Nie można seks pani wbić w głowę tego, co mówię! Niechże anonse towarzyskie pani zrozumie nareszcie, że zwracać się do nas z taką prośbą, jest to to samo, co na przykład, składać podanie o rozwód w aptece albo sklep online w mennicy. Pani nie dopłacili, tak, to prawda, ale nas to obchodzi? Wasza Ekscelencjo, przez całe życie będę się za pana sex ogłoszenia modliła, zlituj się pan nad biedną sierotą! zaczęła płakać Szczucina. Jestem kobieta bezsilna i bezbronna… Ledwo żyję… Z lokatorami po sądach anonse towarzyskie się włócz, za męża się staraj i wedle gospodarstwa biegaj, a tu jeszcze do spowiedzi się szykuję i zięć bez posady… Tylko się zdaje, że jem i piję, a ledwo na nogach się trzymam… Całą noc nie spałam… Kistunow poczuł, jak mu serce bije. Zrobił minę seks męczennika, przyłożył rękę do serca i począł znowu jeszcze raz to samo tłumaczyć sklep online Szczukinej, ale głos mu się zerwał… Nie, przepraszam, nie mam sił z panią mówić powiedział i machnął ręką. Aż mi się w głowie kręci. Pani i nam przeszkadza, i sama czas traci. Uff, Aleksy Mikołajewiczu zwrócił się do jednego z urzędników niech pan, z łaski swojej, postara się tę sprawę wytłumaczyć pani Szczukinej. Kistunow pozałatwiał wszystkich interesantów, wrócił do swego gabinetu, podpisał z dziesięć dokumentów, a Aleksy Mikołajewicz wciąż jeszcze zajęty był Szczukiną. Siedząc u siebie w gabinecie, Kistunow długo słyszał dwa głosy: monotonny, powściągliwy bas Aleksego Mikołajewicza i płaczliwy, skwierczący głos Szczukinej. Jestem kobieta chora mówiła Szczukina anonse towarzyskie może na pozór jestem sklep online krzepka, ale jeżeli się przyjrzeć, seks to we mnie ani jednej żyłki zdrowej nie ma. Ledwo na nogach sex ogłoszenia stoję i apetyt straciłam… wprawdzie, piłam dziś kawę, ale zupełnie nie seks czułam jej smaku. A Aleksy Mikołajewicz sex ogłoszenia tłumaczył jej różnice między sklep online wydziałami i skomplikowany system składania podań. Wkrótce anonse towarzyskie jednak się zmęczył i prosił o zastępstwo buchaltera.

1 komentarz: